Evrak kayıp ilanı

Ehliyetimi kaybettim, sahte para bulundurmaktan  karakoldan aradılar. 10 sene önce İstanbul otogarda ehliyetimi kaybettim. Orada düşürdüğümü kesin biliyorum ama tabi geri dönüp aramam imkansızdı. Benim ehliyetimi bulan bir sahtekar, kumarhaneye gider, üzerinde taşıdığı sahte dolarları kumarda verir. Ancak paraların sahte olduğu anlaşıldığında bu şahıs hakkında gerekli işlemi yapar. Ama bu uyanık vatandaş, kimlik olarak benim ehliyeti verir. Ehliyet kaybettikten bir kaç yıl sonra bana mahkemeden yazı geldi. Sahte para bulundurmaktan hakkımda dava vardı. Mecburen gittim tabi, gerçeği anlatmak 1 senemi aldı. En sonunda hakim benim söylediklerimin doğru olduğuna kanaat getirdi de, beraat ettim.

posta kayıp ilanları, Hürriyet kayıp ilanları, Sabah kayıp ilanları,

kayıp kimlikleriniz için mutlaka kayıp ilanı veriniz. 0212.555.8.555

 

Bir Cevap Yazın

